frage zu qtek 9100 frage zu qtek 9100
Ergebnis 1 bis 3 von 3
  1. chicane Gast
    Tschau zämä,.,

    ich han mir vor es paar täg das grät qtek 9100 kauft, jetzt hanich no es paar problem,., wo ich noonid ganz drus chume,.

    - gits bi dr tastatur (vo hand) keini ä , ö , ü , ? muess meh diä immer mit em stift igäh?

    - das zeiche G obe recths für GPRS,. mues das immer dört si,. aber das het ja nuüt mit de köste für sms ztue, oder?

    - und bi mir gohts mms nid, cha keini mms alueg, mues seh den abelade, isch das normal?



    merci für de wo mir mini frage cha beantwort, das ganze isch haut no chli neuland für mich.


    merci
    0
     

  2. Hallo,

    Als erstes bitte in Schriftdeusch Deine Fragen stellen, danke.

    - gits bi dr tastatur (vo hand) keini ä , ö , ü , ? muess meh diä immer mit em stift igäh?
    Siehe hier.

    - das zeiche G obe recths für GPRS,. mues das immer dört si,. aber das het ja nuüt mit de köste für sms ztue, oder?
    Dies zeig legitlich an, dass GPRS-Empfang da ist.

    - und bi mir gohts mms nid, cha keini mms alueg, mues seh den abelade, isch das normal?
    Sollte schon gehen.

    Gruess Daniel.
    0
     

  3. Gast Gast
    ja, Schriftsprache ist eine gute Idee.

    Zur Frage:
    Du musst zuerst GPRS einrichten und diese Verbindung als Standard stellen.
    0
     

Ähnliche Themen

  1. Qtek 9100 - Frage zu WLAN und Bluetooth
    Von Bert im Forum HTC Wizard
    Antworten: 8
    Letzter Beitrag: 21.10.2009, 20:51
  2. qtek 9000 frage
    Von djwhitecraft im Forum HTC Universal
    Antworten: 1
    Letzter Beitrag: 27.08.2006, 10:24
  3. Qtek S100 - frage
    Von techgate im Forum Qtek Forum (PPC)
    Antworten: 1
    Letzter Beitrag: 16.04.2006, 23:34
  4. Antworten: 8
    Letzter Beitrag: 17.01.2006, 21:48
  5. Preview Qtek 8300, Qtek 8310 und Qtek 9100
    Von raefu im Forum HTC Tornado
    Antworten: 10
    Letzter Beitrag: 03.11.2005, 17:18

Stichworte